Úklid prostor po stěhování

Úklid po stěhování, úklid po stěhování Praha, úklid domu po stěhování, úklid bytu po stěhování,úklid kanceláří po stěhování, úklid domácnosti po stěhování, úklid prostor po stěhování jsme připraveni zajistit do 48-mi hodin od Vaší objednávky v rámci Prahy a České republiky.

Úklid prostor po stěhování

Potřebujete zajistit důkladný úklid po stěhování Vašeho bytu, domu, kanceláří či prostor ve Vašem regionu?

Úklid po stěhování Praha a okolí, Úklid po stěhování Mělník, Úklid po stěhování Česká lípa, Úklid po stěhování Mladá Boleslav, Úklid po stěhování Liberec, Úklid po stěhování Ústí nad Labem, úklid po stěhování Děčín, úklid po stěhování Kladno, úklid po stěhování Benešov, úklid po stěhování Beroun a  úklid po stěhování Brno, úklid po stěhování Plzeň a jiné služby jsme připraveni zajistit do 48-mi hodin ve Vašem regionu.

Úklid po stěhováníVaší domácností či kanceláří nebo prostor je prováděn různými metodami dle typu úklidu a různých typu povrchů. Naše metody se zakládají na kvalitních a prověřených úklidových prostředcích s použitím moderní a účinné úklidové techniky renomovaných značek.

Naše firma je držitelem certifikátů získaných na základě absolvování školení v oblastech metodiky úklidu, čištění koberců, čištění sedaček a čalounění, čištění a údržby podlah, dřevěných podlah, čištění a impregnace kůže, nano-čištění a nano-impregnace povrchů.

Úvodní informace o úklidu po stěhování

Úklid po stěhování je pro naši firmu dlouholetou praxí. Nebudeme Vás zatěžovat povídáním o tom, jaké máme hospodyně a zaměstnance atd. Hlavní náplní této sekce je seznámit a detailně informovat našeho zákazníka o tom, jak bude skutečně probíhat celkový průběh jednání a generálního úklidu od A-Z včetně doplňkových služeb. Tím hlavním důvodem je fakt, že každý zaměstnanec a pracovník naší firmy je plně proškolený dle našeho interního manuálu, neb podstata kvalitních a profi úklidových služeb naší firmy spočívá v metodách, přístupu, přípravcích a technickém zázemí firmy.

Jsme si vědomi, že pokud se Vám povede nalézt skutečně seriózní úklidovou firmu, je jisté, že vše je samozřejmě o lidech – pracovnících, kteří k Vám přijdou a tím i potažmo o úklidové firmě jako takové, mají obě strany oboustranně vyhráno. Uvažujte o tom, jak jste třeba limitováni časem. Takový úklid domu po stěhování 5+1 tzn. kompletně odprašnit, vygruntovat včetně mytí oken zabere zhruba 2 dny čistého času. Máte opravdu chuť celé dva dny strávit nad úklidem? Po pár hodinách začnete přemýšlet nad prioritami a méně důležité věci začnete vynechávat… S naší firmou Úklid Express®  máte o komplexní úklid postaráno. Díky zkušeným pracovníkům, profesionálním pomůckám a úklidové technice máte uklizeno v každém detailu.

Na úklid po stěhování je vedoucí pracovník povinen dorazit ve smluveném čase včetně ostatních pracovníků. V případě zpoždění je povinen minimálně 20 minut předem klienta informovat o zpoždění. Každý pracovník úklidu či čištění je povinen sdělit klientovi / zákazníkovi své jméno a řádně se představit. Při požádání klientem je povinen přeložit občanský průkaz.

Můžete se spolehnout, že všichni naši zaměstnanci, kteří k Vám přijdou na úklid jsou prověření, bezúhonní a spolehliví lidé. Zajišťujeme úklid domácnosti několika celebritám i předním politikům a jestliže oni nám umožní vstup do svého soukromí, nemusíte se obávat ani Vy. Veškeré důvěrnosti (osobního i obchodního charakteru), se kterými se pracovník setká, zůstávají pouze mezi ním a Vámi. Tyto skutečnosti neprobíráme ani v rámci firmy.

Naše firma je plně pojištěna u České pojišťovny do výše krytí 5-ti miliónů korun případně způsobené škody. Každý pracovník je povinen vedení naší firmy nahlásit případně způsobenou škodu a následně budeme s Vámi za stranu vedení firmy řešit kompenzaci či pojistnou událost.

Objednávka úklidu po stěhování

Objednávka úklidu po stěhování  předchází začátku naší vzájemné spolupráce. Obecně úklid objednávejte v dostatečném předstihu, alespoň týden předem.  Nejvhodnější forma objednávky stavebního úklidu a komplexní zjištění informací je preferováno prostřednictvím e-mailové objednávky či telefonické specifikace. V případě Vašeho detailního výčtu informací je naše firma pro Vás obratem schopna připravit a vypracovat předběžnou cenovou nabídku či rozpočet.  V případě telefonického kontaktu se samozřejmě budeme ptát na několikero pro nás podstatných informací:

  1. Adresa a lokalita místa Úklid prostor po stěhování
  2. Plocha prostoru a rozsah znečištění
  3. Čas a preferovaný termín realizace
  4. Rozsah úklidu – přehled úkonů
  5. Typ a počet oken ( plastová, dřevěná, špaletová aj.)
  6. Doplňkové služby – čištění nábytku či koberců aj.
  7. Specifikace podlahových materiálů.
  8. Speciální či nadstandardní úkony – impregnace aj.

Cenová nabídka úklidu po stěhování

Osobní prohlídka prostor někdy má své opodstatnění a to především v případech větších prostor či specifičtější objednávky naše firma preferuje osobní prohlídku. Důvodem je důkladně zmonitorovat stav, ve které se prostor nachází a domluvit se na odhadu počtu hodin, pracovníků a případných doplňkových službách. Následně je naše firma připravena vypracovat cenovou nabídku či rozpočet.

Úklid po stěhování Vašich prostor, domácnosti či kanceláří a následná cenová nabídka vždy obsahuje důležité informace, ze kterých se celkový rozpočet skládá:

  1. Adresa a lokalita místaÚklid prostor po stěhování
  2. Počet pracovníků
  3. Počet hodin (vždy odhad)
  4. Cena kč / hod
  5. Cena kč /m2
  6. Doprava
  7. Speciální čističe či impregnace
  8. Doplňkové služby (čištění koberců, podlah aj.)
  9. Předběžná konečná částka

Úklid po stěhování  Vašich prostor je úklid na jeden a leckdy i více dnů. Je velice důležité říci, že námi zaslaný a kalkulovaný předběžný počet hodin vychází z našich dlouholetých zkušeností a ve většině případech se nám daří avizované časové rozmezí dodržet. Jsou však vyjímky, které je potřeba vzít v potaz a stává se, že naši pracovníci Vás během průběhu úklidu mají povinnosti upozornit na případný nárůst počtu hodin. Toto může způsobit hned několik faktorů např. vysoce odolná nečistota, značné množství prachu, opakované vysávání, vysoká mastnota aj.

Cenová nabídka (hodinová sazba) vždy zahrnuje základní čistící a úklidové přípravky pro běžný úklid, použití vlastní úklidové techniky. Speciální čističe, impregnační přípravky jsou účtovány separátně za příplatek.  Jejich použití je vždy ze strany našich pracovníků konzultováno s klientem před tím, než-li je budou případně použity.

Metodika a systém úklidu po stěhování 

Úklid po stěhování Vašich prostor či Vašeho soukromí není dobré podceňovat. Jsme si této skutečnosti plně vědomi. Z tohoto důvodu v této sekci zabývající se úklidem po stěhování naleznete základní informace o metodice a systému úklidu po stěhování. 

Úklid po stěhování Vašich prostor, domácnosti, bytu či domu se řídí jednoduchými pravidly a postupy:

  1. Zmapování celkového prostoru a zpřesnění odhadu času.
  2. Odprašnění povrchů a podlah, oken a nábytku, osvětlení, obrazů, dveří , topení.
  3. Mytí oken a rámů, parapetů, žaluzií.
  4. Úklid koupelen, WC
  5. Úklid kuchyně (dle zadání) včetně spotřebičů a zařízení.
  6. Mytí a leštění podlah, setření a doleštění povrchů a nábytku aj.
  7. Doplňkové služby – čištění koberců, sedaček, čalounění, voskování podlah aj.
  8. Finální kontrola a doladění detailů prováděných úkonů.
  9. Předání zakázky a vyúčtování se zákazníkem.

 

Pro kvalitní úklid po stěhování jsou naši pracovníci vybaveni kvalitními úklidovými pomůckami a technikou. V jednoduchosti je krása a tak i naši pracovníci nemají víc než opravdu potřebují. Důležité je říci, že to málo co potřebují musí a je kvalitní a funkční pomůcka či technika.

  1.  Vodní vysavač na suché a mokré vysávání včetně extrakčního-mokrého čištěním povrchů, koberců a sedaček.
  2. Průmyslový vysavač na hrubé odprašnění a vysávání stavebních nečistot.
  3. Kvalitní teflonové houbičky zn. Vileda (nenepoškrábou a jsou velmi účinné).
  4. Poctivé husté mikroutěrky pro stírání a leštění povrchů.
  5. Kartáče a rýžáky
  6. Parní čistič
  7. Přípravky na čištění – desinfekci – leštění
  8. Schůdky a stěrky na okna

Úklid prostor po stěhování

Stavební úklid prostor, domácnosti či kanceláří je zahájeno odprašněním povrchů a podlah a vyžaduje důslednost a jasné stanovení priorit co vše je zapotřebí odprašnit a především kvalitní úklidovou techniku. JE VELICE DŮLEŽITÉ MÍT NA VĚDOMÍ, ŽE V PŘÍPADĚ VĚTŠÍ OPRAŠNOSTI JE ZAPOTŘEBÍ ODPRAŠNĚNÍ OPAKOVAT NĚKOLIKRÁT V PRŮBĚHU CELÉHO ÚKLIDU A NĚKDY I NÁSLEDNÝ DEN. Naše firma pracuje s profi úklidovou technikou EcoLux od britské firmy Vax Professional™. Odprašnění povrchů probíhá podtlakovým sáním proudu vzduchu, který je promýván velkým množstvím vody a zvedá se jako gejzír až k separátoru. Separátor oddělí alergeny,spory plísní,choroboplodné zárodky i prachová částice a zapere je do vody, se kterou je vylijeme.  Vysání touto metodou je vysoce efektivní.

Na hrubé nečistoty je zapotřebí nasadit průmyslové vysavače, které si poradí s jemným prachem, hrubými nečistotami, kapalinami, olejem, mazivem, granulátem, kovovými třískami nebo dřevenými pilinami. Dokonalou filtraci zaručuje plochý skládaný filtr Eco optional se systémem TACT – konstantní vysoký sací výkon. Tento systém umožňuje při práci vysavače, bezdotykové oklepávání filtru.

Mytí oken v rámci úklidu po stěhování Vašich prostor metodou Ergotec NINJA™ provádí naše firma rychlým a odborným způsobem bez znečištění okolního prostředí . Mytí oken po malířích či řemeslnících vyžaduje šetrné očištění stavebních nečistot speciálními žiletkami se speciálním držátkem. Při mytí oken automaticky provádíme čištění rámů včetně vnitřního parapetu.

Úklid prostor po stěhování

Mytí oken a antibakteriální úprava prostřednictvím tablet Unger včetně desinfekce rámů, redukce a odstranění plísní zajišťujeme kombinací fungicidních antibakteriálních přípravků a parního čištění a to zvláště v případě některých druhů penicilínů, Trichoderma viride, Aspergillus versicolor nebo Stachybotrys chartarum, které jsou typické pro vlhké prostory.

V případě zaschlých stavebních materiálu na oknech např. malta, omítka aj. je vždy nejdříve použita metoda parního čištění, které naruší ztvrdlou horní krustu a umožní následně ostrou profi škrabkou odstranit tyto nečistot, aniž by došlo k poškrábání oken či skel.

Metoda parního čištění rámů, žaluzií v případě náročnějšího znečištění je velmi vhodná a především účinná, rychlá a efektivní.

Úklid koupelny a WC  po stěhování v rámci úklidu prostor jedním z časově náročnějších úkonů. Koupelna a toaleta jsou místem, kde se nám nejvíce drží bakterie, plísně, prach, vlhkost aj. Velmi účinnou metodou jsou antibakteriální prostředky v kombinaci a užitím parní techniky čištění metodou Monster.

Úklid koupelny a WC  zahrnuje:

  1. kompletní odprašněníÚklid prostor po stěhování
  2. odstranění plísní, nečistot, pachů
  3. parní čištění spár a záhybů
  4. umytí obkladů a nábytku
  5. odstranění vodního kamene
  6. vyčištění sprchového koutu
  7. vyleštění baterií  a zrcadel
  8. antibakteriální umytí povrchů a podlahy

Úklid koupelny a toalet po stěhování se řídí naším interním heslem “NEJPRVE ČISTIT, POTOM DEZINFIKOVAT”.Tajemství profesionálů na úklid koupelny a WC spočívá v tom , aby alespoň tato  náročná práce byla co nejúčinnější. Vysokou účinnost tomu dodává použití nano produktů na finální dlouhodobou ochranu sifonů, baterií a skel NANOPĚNOU OWERCLEAN™.

Úklid prostor po stěhováníSifony umyvadel, WC mísy, bidety jsou nádržemi zárodků, protože ty jsou ve vlhkém prostředí v kontaktu se stolicí, která je, a to i v případě, že nejste nemocní, bohatá na mikroorganismy. To dobře víme a přitom na druhou stranu zapomínáme na ty, které se rozšířily, prostřednictvím rukou, na klikách dveří, na vodovodním kohoutku, kterého se dotknete předtím, než si umyjeme ruce, na stěně vany, na dně sprchového koutu, na plastovém závěsu. Jsou přítomni také v koši s prádlem, na ručnících a na šňůře na sušení prádla. To znamená, že hygienické čištění zahrnuje celou místnost, podlahu, zdi, včetně nábytku.

Je naprosto zbytečné dezinfikovat dřív, než vše vyčistíme. Je třeba si uvědomit, že antibakteriální prostředek nemůže „sterilizovat“ nános organického materiálu. Tento nános se musí nejprve odlepit, rozdělit na části a odstranit. To je úkol čisticích prostředků, které, díky svému povrchového pnutí, způsobí, že je voda lepším smáčedlem, což jí umožní proniknout do špíny, rozložit ji a potom ji rozptýlit, velmi často napěněním. Tato činnost musí vždy předcházet dezinfekci.

Úklid kuchyně po stěhování patří k časově nejnáročnějším úkonům a to leckdy vytíží ne jednoho pracovníka na celou dobu celkového úklidu. Průměrná doba od základního povrchového úklidu kuchyně a kuchyňské linky je od cca 1,5hod a výše. Celková čas strávený pracovníkem záleží na stavu znečištění, rozmanitosti kuchyňské linky, počtu spotřebičů, velikosti linky aj.

Úklid kuchyňské linky a kuchyně zahrnuje:

  1. kompletní odprašnění venek | vnitřekÚklid prostor po stěhování
  2. odstranění plísní, nečistot, pachů a mastnoty
  3. parní čištění spár a obkladů
  4. umytí nábytku venek | vnitřek
  5. odstranění vodního kamene
  6. vyčištění spotřebičů a ledničky
  7. odmaštění nerezů, vyleštění nerezů
  8. závěrečná desinfekce povrchů a spotřebičů
  9. vyleštění povrchů včetně impregnace

Úklid kuchyně po stěhování je vhodné nepodceňovat a dát našim pracovníkům prostor. Hloubkový a důkladný generální úklid kuchyně je opravdu časově náročný úkon. Je zapotřebí také zapotřebí vzít v potaz náročnost na vydání a zadání věcí, vyklizení a zaklizení lednice, odmražení mrazáku atd. Je totiž dobré mít na vědomí, že vyjma obsahu konzerv je všechno, co přinesete do kuchyně, nosičem mikroorganismů. Některé z nich jsou spíše neškodné, jiné mohou způsobit, že onemocníte. Aby vaše kuchyně zůstala zdravá, je důležité upravit vaše požadavky na hygienu podle potravin, které vaříte.

Bakterie schopné vyvolat nemoci se vyskytují i v nejlépe udržovaných kuchyních. Základem je zabránit jim v množení. Kromě salmonel jsou hlavní intoxikace nebo potravinové infekce způsobeny Staphylocokem aureus, Clostridiem botulinum, Clostridiem perfringens. Voda a čisticí prostředky nemohou k jejich odstranění stačit. Aby bylo dosaženo významného snížení jejich výskytu, je třeba vždy používat bakteriocidní prostředky. 

V praxi to neznamená, že jsou antibakteriální prostředky určené k nahrazení čisticích prostředků ve všech případech. Na druhou stranu je vhodné použít prostředek tohoto typu minimálně jednou denně na pracovní plochu a to hlavně po zpracování potravin jako jsou vejce nebo drůbež, syrové maso nebo zelenina umazané od hlíny.

Úklid prostor po stěhování

Úklid podlah po stěhování je většinou poslední fází úklidu prostor.  Všechny povrchy jsou osáty, umyty a doleštěny a zbývá již to nejpodstatnější – vysát všechen prach a odstranit nečistoty z podlah, rohů a záhybů včetně následného vytření a suchého přeleštění podlah, plovoucích či dřevěných podlah, dlažeb či mramorů atd. 

V rámci úklidu podlahy je používán bakteriocidní přípravek, jenž je PH neutrální a vhodný pro všechny povrchy. Velice důležité je také neopomenout na vyčištění spár (zde se osvědčuje metoda parního čištění). Následně je podlaha finálně ošetřena specifickým přípravkem dle typu povrchu podlahy – dřevo, lino, dlažba, kámen aj. Lze v případě zájmu klienta dlouhodobější ochranu podlahy nanesením vhodného impregnačního roztoku s následným zapracováním do povrchu podlahy.

Úklid prostor po stěhování

Strojový úklid podlah a schodišť naší firmy Úklid Express® je prováděn ekologicky šetrnou metodou  Twister Professional™.  Metoda Twister Professional™ jejíž úklidový systém využívá kotouče vyrobené z miliard mikroskopických částeček diamantu, které podlahu čistí a leští v jeden moment, bez použití jakýchkoliv chemikálií je špičkou v oboru. Metoda umožňuje dosažení té nejvyšší možné účinnosti úklidu a čištění včetně odstranění skvrn a hlubokých nečistot.

Čištění koberců a čalouněného nábytku provádí naše firma patentovanou metodou Vax Professional™.   Metoda Vaxing ™ je patentované hloubkové propírání a sušení ve vaxingové (vakuové) hlavici, dokonale odstraní veškeré nečistoty pomocí turbulentního proudění čistícího roztoku mezi rozvibrovanými kobercovými vlákny s následným 93% vysušením. Vaxingový proces probíhá automaticky bez vašeho zásahu a za cca 45 minut se můžete projít po nadýchaném, voňavém, zcela čistém a suchém koberci. Navíc nehrozí sražení vlákna a odpadá nutnost přenášení nábytku.

Ceník profesionálních služeb

  • od 199,- Kč bez DPH per pracovník včetně úklidové techniky
  • 16,- Kč bez DPH per m2 | klepaní koberce elektro klepacím kartáčem
  • 22,- Kč bez DPH per m2 | mokré – extrakční čištění koberců
  • 45,- Kč bez DPH per m2 | vakuové rotační čištění koberců
  • 60,- Kč bez DPH per m2 | suché pěnové čištění koberců
  • 95,- Kč bez DPH per m2 | horokovodní pěnové – vakuové čištění koberců
  • od 80,- Kč bez DPH per m2 | impregnace koberce
  • 65,- Kč bez DPH per sedací místo | klepaní sedačky, křesel a židlí elektro klepacím kartáčem
  • 130,- Kč bez DPH per sedací místo | mokré čištění sedačky, křesel (bez čistících roztoků)
  • 65,- Kč bez DPH per sedací místo | mokré čištění židlí (bez čistících roztoků)
  • 369,- Kč bez DPH per sedací místo | hloubkové vakuové čištění sedaček, křesel
  • 369,- Kč bez DPH per sedací místo | suché pěnové čištění sedaček, křesel
  • 850,- Kč bez DPH per sedací místo | horkovodní pěnové vakuové čištění sedaček, křesel a židlí
  • 850,- Kč bez DPH per sedací místo | suché vakuové čištění horkou pěnou – sedaček, křesel a židlí
  • od 100,- Kč bez DPH per sedací místo | impregnace sedačky
  • od 85,- Kč bez DPH per sedací místo | aromatizace a antibakteriální ochrana textilií
  • od 4,- Kč bez DPH per m2 | strojové mytí podlah
  • od 55,- Kč bez DPH per strojové čištění podlahy a spár, impregnace podlahy a spár
  • od 70,- Kč bez DPH per m2 | horkovodní tlakové parní čištění podlah a spár
  • od 300,- Kč za dopravu po Praze a regionálních pobočkách + 7,- Kč za každý další KM mimo Prahu | regionální pobočky.